سرزمین نوجوان در اصفهان راه‌اندازی شود/ لزوم ایجاد کمیته دانش‌آموزی و دانشجویی در شورا
سرزمین نوجوان در اصفهان راه‌اندازی شود/ لزوم ایجاد کمیته دانش‌آموزی و دانشجویی در شورا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان امروز _یکشنبه چهاردهم آبان ماه_ در صحن علنی به مناسبت ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز میزبان تعدادی از نمایندگان چهار تشکل دانش آموزی بودند. اردوهای دانش آموزی می‌تواند جنگ ترکیبی را متوقف کند علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان امروز _یکشنبه چهاردهم آبان ماه_ در صحن علنی به مناسبت ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز میزبان تعدادی از نمایندگان چهار تشکل دانش آموزی بودند.

اردوهای دانش آموزی می‌تواند جنگ ترکیبی را متوقف کند

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه با بیان اینکه در این دوره تلاش کردیم تا رده سنی نوجوان را از کودک جدا کنیم، اظهار کرد: در دو حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلاش کردیم تا اتفاقات خوبی ویژه نوجوانان در شهر شکل گیرد.

وی راه‌اندازی سرزمین نوجوان را از اولویت‌ها دانست و گفت: دانش آموزان می‌توانند با نصب نرم‌افزار «اصفهان من» در جریان تمام رویدادهای شهری قرار گیرد و به‌واسطه آن برای به نتیجه رسیدن پروژه‌ها مطالبه‌گری کنید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه می‌طلبد کمیته دانش آموزی و دانشجویی در شورا شکل بگیرد، یادآور شد: باید مدرسه محوری را در کنار محله محوری برای برگزاری رویدادهای شهر اضافه کنیم، البته سرفصل آموزشی فرهنگ‌سراها در شهر باید با نیاز جوانان هماهنگ باشد.

وی تصریح کرد: اردوهای دانش آموزی تنها سکویی است که می‌تواند جنگ ترکیبی را متوقف کند.

ایستگاه‌های دوچرخه در مدارس ایجاد شود

احمد شریعتی، عضو شورای شهر اصفهان با قدردانی از حضور پرشور دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان که نشان از روحیه استکبار ستیزی آن‌ها دارد، اظهار کرد: نشان شهر پویا را در سخنان شما دانش آموزان به وضوح درک کردم، از پیشنهادات شما پیرامون مشکلات شهر تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: مدارس شاخص در سطح شهر وجود دارد که شهدایی را تقدیم کردند که می‌طلبد این مکان‌های ماندگار را در شهر حفظ کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با توجه به امکاناتی که در شهر داریم، می‌طلبد تبادل فرهنگی با آموزش و پرورش داشته باشیم، ادامه داد: شهر دارای ظرفیت‌های بسیاری همچون باغ بانوان است که بسیاری از آن بی اطلاع هستند.

وی پیشنهاد داد: ایستگاه‌های دوچرخه در مدارس به عنوان توسعه حمل و نقل پاک ایجاد شود.

تنها راهکار رفع مشکلات، تحقق مدیریت یکپارچه شهری است

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز دانش آموزان عبارت‌هایی را در سخنان خود به‌کار بردند که نشان می‌دهد ظرفیت‌هایی در مدارس است که به هدر می‌رود.

وی تنها راهکار رفع مشکلات را تحقق مدیریت یکپارچه شهری دانست و گفت: همه موارد مطرح شده نشان می‌دهد شهر توان رفع مشکلات آموزش و پرورش را دارد و در صورت تحقق مدیریت واحد شهری می‌توانیم در شورا برای آموزش و پرورش تصمیم‌گیری کنیم.