ساماندهی ۱۰ هزار نفرشب خدمت در همراه‌سراهای پایتخت
ساماندهی ۱۰ هزار نفرشب خدمت در همراه‌سراهای پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران؛ احمد احمدی صدر مدیرعامل این سازمان با بیان اینکه هفت همراه‌سرا در شهر تهران برای اسکان همراهان بیماران در بیمارستان‌های پایتخت راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: یکی از آسیب های اجتماعی در حاشیه بیمارستان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران؛ احمد احمدی صدر مدیرعامل این سازمان با بیان اینکه هفت همراه‌سرا در شهر تهران برای اسکان همراهان بیماران در بیمارستان‌های پایتخت راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: یکی از آسیب های اجتماعی در حاشیه بیمارستان ها، اسکان همراهان بیماران در چادرهای مسافرتی است. به طوریکه افرادی که از شهرستان ها بیماری را برای درمان به تهران می آوردند در نزدیکی بیمارستان مورد نظرشان چادر برای اسکان بر پا می کردند که این اقدام در شهر تهران به هیچ وجه مناسب نبوده است.

وی افزود: در همین راستا با همکاری خیران و شهرداران مناطق، مکان هایی در قالب همراه سرا برای اسکان همراهان بیماران فراهم شده است.

احمدی صدر ادامه داد: در مناطق ۲، ۳، ۶، ۷ و ۱۱ همراه سرا دایر شده است که این مجموعه ها به شکل رایگان امکان اسکان، استراحت و تغذیه را برای همراهان بیماران فراهم می کند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای این همراه سراها، در فرودین ماه سال جاری یک هزار و ۳۶۰ نفر، اردیبهشت ماه یک هزار و ۸۲۷ نفر، خرداد ماه دو هزار و ۱۰۵ نفر، تیر ماه دو هزار و ۱۳۶ نفر و مرداد ماه دو هزار و ۴۳۶ نفر خدمت شب، به همراهان بیماران ارائه شده است.

انتهای پیام/