ساماندهی اساسی مدارس محدوده مرکزی تبریز با اجرای طرح “استقبال از مهر”
ساماندهی اساسی مدارس محدوده مرکزی تبریز با اجرای طرح “استقبال از مهر”

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به منظور نظارت بر اجرای بهینه طرح “استقبال از مهر” شهردار منطقه ۸ به همراه معاونین و مدیران منطقه از مدارس سطح حوزه بازدید کرده و دستورات مقتضی را در راستای ساماندهی بهینه مدارس صادر کرد. به گزارش شهریار، در این بازدید رضا جان فشان نوبری ضمن دیدار با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به منظور نظارت بر اجرای بهینه طرح “استقبال از مهر” شهردار منطقه ۸ به همراه معاونین و مدیران منطقه از مدارس سطح حوزه بازدید کرده و دستورات مقتضی را در راستای ساماندهی بهینه مدارس صادر کرد.

به گزارش شهریار، در این بازدید رضا جان فشان نوبری ضمن دیدار با مدیران مدارس محدوده مرکزی شهر از نواقص و مشکلات مدارس سطح حوزه مطلع شده و دستورات مقتضی را در راستای حل فوری این نواقصات صادر کرد.

وی در این بازدید گفت: طرح “استقبال از مهر” به مناسبت بازگشایی مدارس، با هدف پاکسازی، ساماندهی و نوسازی مدارس در محدوده شهرداری منطقه ۸ در حال اجراست که تا پایان شهریور ماه تداوم خواهد یافت.

او به جزئیات این طرح اشاره کرد و افزود: در طرح “استقبال از مهر” اقدامات متعددی توسط شهرداری منطقه ۸ در مدارس سطح حوزه انجام می‌پذیرد که لکه گیری آسفالت ورودی های مدارس ،ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده مقابل مدارس، رنگ آمیزی و نقاشی و طراحی دیوارها ،نصب نیمکت و سطل زباله به همراه پاکسازی و بهسازی مدارس  از جمله این اقدامات به شمار می آیند.

شهردار منطقه ۸ در پایان ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی منطقه برای آماده سازی هرچه بهتر منطقه برای استقبال از سال تحصیلی جدید، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش داریم همزمان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی جدید، استقبالی شایسته از دانش آموزان انجام دهیم.

 طی این برنامه شهردار منطقه ۸ به همراه معاونان و مدیران منطقه، از مدارس شهید ستارداداشی، فاطمیه، نیکان، شهید مطهری، جابربن حیان، باقرالعلوم، ناموس، مهر، الزهرا،پروین اعتصامی بازدید کرد و در جریان امور ساماندهی این مدارس قرار گرفتند.