زیرگذر فتح-باغستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسید
زیرگذر فتح-باغستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، جعفر بندی شربیانی در دویست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در هفته جاری دو خبر و موضوع در رسانه ها نظر بنده را به خود جلب کرد، گفت: در راستای دفاع از مظلوم و مردم غزه و رسوایی جلادان عالم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، جعفر بندی شربیانی در دویست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در هفته جاری دو خبر و موضوع در رسانه ها نظر بنده را به خود جلب کرد، گفت: در راستای دفاع از مظلوم و مردم غزه و رسوایی جلادان عالم صلاح دانستم که در شورا صحبت کنم.

وی افزود: هم اظهارات نماینده رژیم جلاد و فاسق رژیم صهیونیستی سازمان بی خاصیت ملل و هم تیتر یکی از رسانه های آمریکای جهانخوار مورد توجه بنده بود. اگر بیش از ۳۰ هزار انسان بی گناه که هزاران نفر از آنها زن و کودک هستند کشته و معلول و بی خانمان شوند، نباید صحبتی از آتش بس کرد.

شربیانی با بیان اینکه ۹ سرباز جلاد صهیونیستی در یک روز کشته شدند، تصریح کرد: اگر این معادله و نوع نگاه حاکم، نژادپرستی نیست پس چیست؟ اینکه جان یک کودک معادل هزاران نفر نیست، اگر نازیسم نوین و سقوط انسانیت و اخلاق نیست، پس چیست؟ اگر این ماهیت اصلی فرهنگ غربی نیست پس چیست؟

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در منطقه ۲۱ بازدیدی در راستای طرح پیگیر کار مردم داشتم، یادآور شد: هرچه در نقاط پیرامون شهر تهران از دماوند و اسلامشهر و رباط کریم که در شمال و جنوب شهر گسترده شده اند، پروژه تعریف کنیم بار مرکزی تهران را کاهش داده ایم چراکه خدمت بیشتر به شهروندان مناطق پیرامونی افزایش یابد تردد در داخل شهر کاهش خواهد یافت.

وی افزود: زیرگذر فتح- باغستان را سال گذشته پیگیری می کردیم و امیدی برای افتتاح آن نداشتیم و امروز فرصتی فراهم شده تا مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس به راحتی در جنوب غرب تردد کنند که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید. امیدواریم چنین پروژه هایی در جنوب تهران به ویژه شهرری بیش از پیش اجرا شود.

انتهای پیام/