رکورد استقبال از قهرمان‌شهر در منطقه ۱۱
رکورد استقبال از قهرمان‌شهر در منطقه ۱۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، آیین تجلیل و تکریم از قهرمانان و مدال اوران ورزشی این منطقه با حضور زهرا شمس احسان عضو شورای شهر، حسین اوجاقی مدیر عامل سازمان ورزش، سید محمد موسوی شهردار این منطقه و مدیران شهری با حضور بیش از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، آیین تجلیل و تکریم از قهرمانان و مدال اوران ورزشی این منطقه با حضور زهرا شمس احسان عضو شورای شهر، حسین اوجاقی مدیر عامل سازمان ورزش، سید محمد موسوی شهردار این منطقه و مدیران شهری با حضور بیش از سی نفر از نخبگان ورزشکار محلات مرکزی شهر برگزار شد.

سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ در این آیین گفت: در ملاقات‌های مردمی اکثر شهروندان بابت اماکن ورزشی گله مند هستند. ما دوسال است که پیگیر تعیین تکلیف و اختیارات منطقه نسبت به وضعیت اماکن ورزشی هستیم که متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: در بازدید از وضعیت اماکن شرایط مساعدی نیست و کیفیت مورد سوال است و اگر اماکن تحت مدیریت منطقه باشد قطعا ما می‌توانیم با اختیارات و شرایط کیفیت خدمات را ارتقا دهیم.

موسوی تصریح کرد: ما همه دنبال این هستیم که خدمات با کیفیتی به مردم تحویل بدهیم و از حداکثر استفاده از ظرفیت را داشته باشیم.

شهردار منطقه ۱۱ خاطر نشان کرد:  نگاه ما در شهرداری باید نگاهی حمایتی از ورزش و ورزشکار باشد و این مهم با ورود بخش خصوصی به اماکن قطعا تحول آفرین خواهد بود.

 موسوی در انتها گفت: در طرح قهرمان شهر منطقه ۱۱ بیشترین استقبال را داشتیم و اولین منطقه ای بودیم که طبق آمار ۱۰۰ درصد رد کردیم و خیلی هم فعالانه در این حوزه برخورد کردیم ، حالا که استقبال مردم در این منطقه محروم این میزان خوب بوده آیا از این سالن های تحت اختیار بهره صحیحی می‌شود؟ پیشنهاد ما اختیار دادن به منطقه در اداره سالن ها برای ارتقای کیفیت است تا رضایتمندی مردم حاصل شود.

انتهای پیام/