روز جهانی بدون خودرو در محله دوستدار کودک منطقه ۳ برگزار می‌شود
روز جهانی بدون خودرو در محله دوستدار کودک منطقه ۳ برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، محمد جواد حاجی حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک در این زمینه اظهار داشت: این ویژه برنامه روز جمعه ۳۱ شهریور ماه در بوستان شهید ستار کشانی حدفاصل خیابان شهید قلندری تا بهمنی در محله دوستدار کودک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، محمد جواد حاجی حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک در این زمینه اظهار داشت: این ویژه برنامه روز جمعه ۳۱ شهریور ماه در بوستان شهید ستار کشانی حدفاصل خیابان شهید قلندری تا بهمنی در محله دوستدار کودک صدر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.  

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: در راستای ایمنی شرکت کنندگان و برگزار کنندگان  این ویژه برنامه با هماهنگی پلیس راهور، معبر مذکور از ساعت ۱۲ الی ۲۰ مسدود خواهد بود.  

حاجی حسینی به استقرار نیروهای اورژانس وآتش نشانی اشاره کرد و افزود: در این مراسم، سازمان مردم نهاد  جامعه پیشگامان، فرشتگان طبیعت گرد و سفیران ترافیک حضور دارند.  

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ گفت: برنامه های شاد، مسابقات و بازیهای ترافیکی، آموزش مفاهیم ترافیکی، مسابقات ورزشی، حرکات نمایشی دوچرخه، اجرای نمایش کمدی با موضوع ترافیک، حضور عروسک های غول پیکر از ویژه برنامه‌های روز بدون خودرو است.

انتهای پیام/