روایت هفته تهران به صورت ویدئو مپینگ
روایت هفته تهران به صورت ویدئو مپینگ

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار این منطقه با اشاره به اینکه هفته تهران فرصتی برای نمایش هویت و فرهنگ پایتخت است، گفت: برنامه‌های نکوداشت هفته تهران با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی، مفاخر محلات وهمچنین هویت و تاریخچه محلات پیش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار این منطقه با اشاره به اینکه هفته تهران فرصتی برای نمایش هویت و فرهنگ پایتخت است، گفت: برنامه‌های نکوداشت هفته تهران با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی، مفاخر محلات وهمچنین هویت و تاریخچه محلات پیش بینی  شده است.

وی روایت هفته تهران با بهره گیری از نورپردازی سه بعدی ( ویدئو مپینگ ) را از جمله برنامه های پیش بینی شده برشمرد و عنوان کرد:این نمایش سه بعدی که به مناسبت هفته تهران طراحی شده است، تصویری خلاصه و نمادین از شاخص ترین جاذبه های تفریحی منطقه را نمایش می گذارد.

صالحی با بیان اینکه منطقه۲ از محلات قدیمی همچون طرشت و فرحزاد برخوردار است که هریک گنجینه ای غنی از تاریخ هستند، تصریح کرد: برهمین اساس روایت های محلات قدیم منطقه۲ در قالب فیلم کوتاه تهیه و با بهره گیری از ظرفیت شبکه های اجتماعی این روایت های شفاهی اطلاع رسانی می شود.

به گفته شهردار منطقه۲، نواختن زنگ تهران در مدارس، برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه های دیدنی و گردشگری محلات منطقه، برگزاری تور گردشگری مجازی، معرفی هنرمندان و مفاخر محلات،نمایشگاه گردشگری از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است.

وی با تاکید براینکه  یکی از روش های تقویت حس تعلق شهروندی، معرفی تهران به شهروندان خصوصا کودکان است، افزود: در همین راستا، روایت تهران برای کودکان توسط گروه های نمایش در سرای محلات و همچنین تجربه یک روز شاد و پرهیجان برای کودکان کار در پارک آدرنالین پیش بینی شده است.

صالحی گفت: با توجه به خواهر خواندگی تهران با ماناگوا پایتخت کشور نیکارگوئه ،همزمان با هفته تهران نشستی با سفیر نیکارگوئه برگزار می شود.

انتهای پیام/