رنگ‌آمیزی پل‌های عابر پیاده بزرگراه شهید باکری
رنگ‌آمیزی پل‌های عابر پیاده بزرگراه شهید باکری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه گفت: اداره زیباسازی منطقه در راستای بهبود وضعیت پل‌های عابر پیاده به رنگ آمیزی پل‌های بزرگراه شهید باکری اقدام کرد. مهرابی با اشاره به آغاز عملیات رنگ‌آمیزی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه گفت: اداره زیباسازی منطقه در راستای بهبود وضعیت پل‌های عابر پیاده به رنگ آمیزی پل‌های بزرگراه شهید باکری اقدام کرد.

مهرابی با اشاره به آغاز عملیات رنگ‌آمیزی پل‌های عابر پیاده افزود: با بررسی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت پل‌های عابر پیاده سطح منطقه، عملیات شستشو، بهسازی، زنگ‌زدایی و رنگ‌آمیزی آنها آغاز شده است و تاکنون تعداد ۴ پل هوایی در بزرگراه شهید باکری رنگ آمیزی شده است و مابقی در دست اقدام می باشد.

وی در پایان عنوان کرد: ایجاد زیبایی بصری، تلطیف محیط و رفع مشکلات منطقه در گرو نگاه دقیق علمی و متکی به روحیه خدمت‌ رسانی و خدمت‌گذاری است و رنگ آمیزی  پل های عابر پیاده، با هدف زیباسازی سیمای شهری و افزایش دوره بهره برداری این پل ها در حوزه بهبود کیفی و ترافیکی منطقه صورت می گیرد.

انتهای پیام/