رقابت‌های دورمنطقه‌ای دارت در خانه سئول منطقه ۳ برگزار شد
رقابت‌های دورمنطقه‌ای دارت در خانه سئول منطقه ۳ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، رقابت‌های دورمنطقه‌ای دارت در بخش بانوان در این منطقه در رده های سنی کودک، نوجوانان و بزرگسالان انجام شد.   محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: رویه انتخاب تیم یا افراد برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، رقابت‌های دورمنطقه‌ای دارت در بخش بانوان در این منطقه در رده های سنی کودک، نوجوانان و بزرگسالان انجام شد.  

محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: رویه انتخاب تیم یا افراد برای مسابقات نهایی شهر تهران این گونه است که هر رویداد ورزشی امتیازی دارد و ورزشکاران به دنبال کسب امتیاز از رقابت‌های مختلف هستند تا در نهایت افراد برتر و حائز بالاترین امتیازات به دور نهایی راه می یابند.  

افراخته اظهار داشت: مسابقات قهرمان شهر طی ۳ مرحله برگزار می شود که دور محله ای آن، در سطح محلات در حال برگزاری برگزار است.  

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ بیان داشت: در بیشتر ورزش ها علاوه بر فضای زیاد، به امکانات گران و یا در ورزش های دسته جمعی، به جمع آوری نفرات نیاز است؛ ولی تمرین دارت را می توان در فضای بسیار کم و با سه عدد دارت و یک تخته دارت و با حداقل نفرات انجام داد.

انتهای پیام/