رشد ۲۲ درصدی صدور پروانه‌ ساختمانی در منطقه ۸ اصفهان
رشد ۲۲ درصدی صدور پروانه‌ ساختمانی در منطقه ۸ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۳۳۹ پروانه ساختمانی با زیربنای ۳۳۳۲۱۰ مترمربع صادر شده است که با اضافه کردن پروانه‌های اصلاحی این آمار به تعداد ۴۶۸ پروانه خواهد رسید. وی افزود: طبق آمار ۱۲ ماهه سال گذشته، تعداد ۲۷۷ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۳۳۹ پروانه ساختمانی با زیربنای ۳۳۳۲۱۰ مترمربع صادر شده است که با اضافه کردن پروانه‌های اصلاحی این آمار به تعداد ۴۶۸ پروانه خواهد رسید.

وی افزود: طبق آمار ۱۲ ماهه سال گذشته، تعداد ۲۷۷ پروانه با زیر بنای ۲۴۹۵۵۱ مترمربع صادر شده بود و می‌توان نسبت آن را در ۹ ماهه سال جاری، معادل ۹۰ درصد کل پروانه‌های صادرشده در سال ۱۴۰۱ دانست که این نشان از حجم بالای فعالیت‌های واحد شهرسازی در سال جاری بوده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان ضمن اشاره به میزان پروانه‌های صادر شده در بافت فرسوده تصریح کرد: در سال جاری تاکنون ۵۰ پروانه ساخت‌وساز با مساحت ۳۱۷۰۰ مترمربع در این بافت صادر شده که رشد ۲۸ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

باقری به نوع پروانه‌های ساخت و ساز اشاره کرد و بیان داشت: بیشترین پروانه‌های صادر شده در این منطقه مسکونی بوده است که آمار ۴۰۷ پروانه را نشان می‌دهد و پس از آن ۴۲ پروانه به صورت ترکیبی با کاربری تجاری-اداری و مسکونی و ۸ پروانه نیز با کاربری تجاری صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰۲ گواهی پایان کار به مساحت ۲۰۱۳۰۱ مترمربع صادر شده است، افزود: تعداد ۵۶ گواهی سفت‌کاری نیز با زیربنای ۵۶۵۷۵ مترمربع صادر شده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به تسهیل در روند درخواست‌های شهروندان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه My.isfahan.ir تمام درخواست‌های خود را به صورت آنلاین انجام و پیگیری نموده و از حضور فیزیکی به منطقه اجتناب کنند.