دیدار مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با خانواده شهید مدافع حرم سردارپاسدار سیدرضا مراثی
دیدار مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با خانواده شهید مدافع حرم سردارپاسدار سیدرضا مراثی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با حضور یعقوب وحیدکیا مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی، جانشین و اعضای شورای حوزه 2 مقاومت بسیج شهید یدالله علمی شهرداری کلانشهر تبریز و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان از خانواده شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدرضا مراثی تجلیل و قدردانی شد. به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با حضور یعقوب وحیدکیا مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی، جانشین و اعضای شورای حوزه 2 مقاومت بسیج شهید یدالله علمی شهرداری کلانشهر تبریز و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان از خانواده شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدرضا مراثی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش شهریار، با حضور یعقوب وحیدکیا مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی، جانشین و اعضای شورای حوزه 2 مقاومت بسیج شهید یدالله علمی شهرداری کلانشهر تبریز و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان از خانواده شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدرضا مراثی تجلیل و قدردانی شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی ضمن اشاره به مقام شامخ شهداء اذعان کرد: ایمان و ایثار خانواده معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته است.

او ادامه داد: خانواده والامقامی که با افتخار به شهادت عزیزان خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری کردند و به یقین، سرمایه‌های اجتماعی نظام و الگویی بی بدیل برای جوانان و شهروندان محسوب می شوند.

در پایان این دیدار یادبود کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایجانشرقی به همسر شهید سیدرضا مراثی اهداء شد.

گفتنی است با شروع نهضت فرهنگی تجلیل از خانواده شهداء با عنوان کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایی شرقی، در دیداری دیگر معاون مالی، پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان به همراه جمعی از همکاران از خانواده شهیدان سیدحسین صمیمی اسگوئی و سیدمحمد وثیق با حضور در منزل آن بزرگواران تجلیل نموده و یادبود کنگره به خانواده شهداء اهدا شد.