دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده معظم دو شهید والامقام دفاع مقدس
دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده معظم دو شهید والامقام دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، شهردار منطقه ۱۰ به همراه تعدادی از مدیران منطقه، با خانواده معظم شهیدان والامقام داود کبوتری و حسین قنبری اکرم هریسی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، موسی زارعی در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان والامقام داود کبوتری و حسین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، شهردار منطقه ۱۰ به همراه تعدادی از مدیران منطقه، با خانواده معظم شهیدان والامقام داود کبوتری و حسین قنبری اکرم هریسی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده شهیدان والامقام داود کبوتری و حسین قنبری اکرم هریسی ضمن نثار فاتحه به روح مطهر این شهیدان ارجمند، امنیت کشور را مرهون خون شهدا دانست.

وی ادامه داد: شهدای معزز همه توان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه اسلام فدا کردند و ما امروزه وظیفه داریم با انجام درست وظایف خود و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم در مقابل خون شهدا ادای دین کنیم.

وی اظهار کرد: آرامش، امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون جان فشانی، ایثار و از خودگذشتگی شهدا بوده و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.

در پایان این دیدارها، شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان داود کبوتری و حسین قنبری اکرم هریسی قدردانی کرد.