دیدار با جانباز سرافراز «تیمور مرادخانی» و خانواده شهید «خلیل حسن نژاد» 
 دیدار با جانباز سرافراز «تیمور مرادخانی» و خانواده شهید «خلیل حسن نژاد» 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون و مدیران شهرداری منطقه ۷ تبریز به مناسبت هفته دفاع مقدس ، از جانباز سرافراز «تیمور مرادخانی» و خانواده «شهید خلیل حسن نژاد» دیدار کردند. به گزارش شهریار، علی محمودی در این دیدارها به نقش مهم و حیاتی شهدا که هر قطره از خون آنها ریشه انقلاب را […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون و مدیران شهرداری منطقه ۷ تبریز به مناسبت هفته دفاع مقدس ، از جانباز سرافراز «تیمور مرادخانی» و خانواده «شهید خلیل حسن نژاد» دیدار کردند.

به گزارش شهریار، علی محمودی در این دیدارها به نقش مهم و حیاتی شهدا که هر قطره از خون آنها ریشه انقلاب را  تنومند کرده و چراغی پر فروغ در پیشبرد انقلاب اسلامی است و همچنین رشادت‌های جانبازان سرافراز، اشاره کرده و خانواده شهدا و جانبازان را بزرگ‌ترین پشت و پناه انقلاب دانسته و بهره گیری از رهنمودها و راهنمایی های آنان را لازمه رسیدن به پیروزی و  فتح قله های رفیع در تمامی مراحل زندگی دانست.

وی افزود: ایمان و ایثار خانواده معظم شهدا و ایثارگران که جان خود و فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا و جانبازان ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته است.

شهید خلیل حسن نژاد متولد ۱۳۴۸ بوده و در سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی غرب به درجه رفیع شهادت رسید و تیمور مرادخانی متولد ۱۳۴۲ بوده و در عملیات رمضان در حلبچه سال ۱۳۶۱ به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

 در پایان از خانواده های این عزیزان با اهدای لوح تقدیر، تابلو عکس شهید و هدیه ای به رسم یادبود، تجلیل و قدردانی شد.