دومین مرکز استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار در محله فرحزاد افتتاح شد
دومین مرکز استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار در محله فرحزاد افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در این مراسم با اشاره به اینکه ساماندهی کودکان کار نیازمند توجه ویژه گفت: توانمندسازی و مهارت آموزی کودکان کار از رویکردهای مدیریت شهری در طرح ساماندهی این افراد است و درهمین راستا مراکز پویا شهر راه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در این مراسم با اشاره به اینکه ساماندهی کودکان کار نیازمند توجه ویژه گفت: توانمندسازی و مهارت آموزی کودکان کار از رویکردهای مدیریت شهری در طرح ساماندهی این افراد است و درهمین راستا مراکز پویا شهر راه اندازی شد.

وی افزود: هدف از ایجاد و راه اندازی این مرکزعلاوه بر مهارت آموزی برای خانواده کودکان؛ آموزش و مهارت آموزی کودکان محلات کم برخوردار نیز است.

شهردار منطقه۲ گفت: خدمات آموزشی درقالب برگزاری کارگاه و اهداء بسته های آموزشی،‌ برگزاری تورهای تفریحی، آموزشی، توانمندسازی و مهارت آموزی های هنری،‌ علمی- تخصصی ویژه  کودکان و خانواده های آنها  از جمله فعالیت های این مجموعه است که به صورت رایگان در محله فرحزاد ارائه می شود.

در این مراسم همچنین پیمان ضیایی معاون حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ضمن بازدید از زیرساخت ها و بخش های مختلف این مجموعه فرهنگی و آموزشی، بر عزم جدی شهرداری تهران مبنی بر اهمیت استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار و خیابان تاکید کرد.

لازم به ذکر است، درحاشیه افتتاح و بهره برداری از این مرکز واقع در بوستان پانزده خرداد؛ مراسم غرس نهال با حضور کودکان، شهردار منطقه و سایر مدیران شهری نیز انجام گرفت.

انتهای پیام/