جمع کثیری از مسئولان و فعالان جوان ستادهای مردمی شهید دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در پیامی خواستار حضور دکتر مهرداد بذرپاش در انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گزارش آرمانشهر فارس، پیام جمع کثیری از مسئولان و فعالان جوان ستادهای مردمی شهید دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر می‌باشد:

با تمکین و رضایت به مشیّت الهی مبنی بر شهادت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، ما جمعی از فعالان جوان ستادهای مردمی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با تحلیلی کلان و دقیق از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت سیزدهم و شخص شهید جمهور، حمایت خویش را از حضور جنابعالی در عرصه‌ رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو، اعلام می‌داریم.

امروز حلقه مفقوده میان دولتمردان و ملت شریف ایران فقدان روحیه انقلابی و مدیریت عملگرایانه است که این خلأهای بزرگ باعث نگرانی دلسوزان کشور و همه دلدادگان به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و بازگشت به روحیه ایثارگرانه، تحولی و کارآمد بیش از هر زمان دیگری حس میشود که تحقق این روحیه مجاهدانه با شعارگرایی محقق نخواهد شد.

شما وارث شهید بزرگی هستید که عملگرایی را با تقدیم حیات خویش به اثبات رساند و جنابعالی با الگوگیری از شهیدتان و سوابق درخشان خود در عرصه های مختلف تقنینی و اجرایی و با روحیه ی جهاد و ایثار و از خودگذشتگی و فدا شدن برای ملت مألوف و مأنوس هستید و باور ما این است که اگر دیروز شهداء پیشقراولان و علمداران دفاع از عزت و شرف ملت ایران در جنگ سخت بودند امروز وارثان آنان می توانند بار دیگر با تشبث به اهداف والای شهدا و مدیریت جهادی، عملگرایانه و تحولی گرهی از مشکلات عدیده مردم بگشایند.

استفاده ی واقعی شما از جوانان نخبه و دارای نگاه های تحولی در حل مسائل کشور طی سنوات گذشته و بسنده نکردن به عناوین شعاریِ جوان گرایی، امیدها را در تحقق واقعی این شعار مهم و کلید تحول انقلاب اسلامی که رهبری معظم انقلاب اسلامی هم در بیانیه ی گام دوم انقلاب تاکید ویژه به آن داشته، زنده نگه داشته است.

مواضع صریح و شفاف شما در سنوات گذشته به دور از منافع شخصی و عافیت‌طلبی نشان از سلامت سیاسی و وابسته نبودن به باندهای قدرت و ثروت دارد که این مهم خود نیازی حیاتی برای تشکیل دولت مردمی برای ایران قوی و توانمند است.

با وجود اینکه دولت سیزدهم در اقدامی مهم و راهبردی از جوانان مومن،متعهد و متخصص در مناصب مختلف میانی و عالی دولت استفاده کرد، اما قطعا تجربه‌ی مفید شما در استفاده و همراهی با جوانان متخصص و متعهد در مناصب گذشته و کنونی و نیز ارتباط گسترده جنابعالی با شبکه های مختلف جوانان، دانشجویان، فعالان مردمی در عرصه‌های اقتصادی، عمرانی و زیرساختی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می‌تواند بر غنای این مزیت بیفزاید.

بنابراین نظر به سوابق مدیریتی ارزنده جنابعالی و همراهی همیشگی با آرمانهای امام، رهبری و شهید جمهور جمع کثیری از مسئولان و فعالان جوان در ستادهای مردمی آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی در استانهای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد از شما دعوت می کنیم که در این برهه ی حساس از تاریخ انقلاب اسلامی و کشور عزیز ایران به میدان آمده و برای نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنید.

بدون شک حمایت قاطعانه و همیشگی ما پشتوانه راه جنابعالی خواهد بود.

  • نویسنده : مریم شمالیان