خیابان مخابرات ولیعصر(عج) به طول ۱۱۰ متر و با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال ساماندهی می شود
خیابان مخابرات ولیعصر(عج) به طول ۱۱۰ متر و با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال ساماندهی می شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حمید شاهوردی شهردار منطقه ۱ از آغاز عملیات ساماندهی خیابان مخابرات ولیعصر(عج) به طول ۱۱۰ متر و با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد: با توجه به اینکه آسفالت مسیر خیابان مخابرات ولیعصر(عج) به مرور زمان دچار استهلاک شده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حمید شاهوردی شهردار منطقه ۱ از آغاز عملیات ساماندهی خیابان مخابرات ولیعصر(عج) به طول ۱۱۰ متر و با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد: با توجه به اینکه آسفالت مسیر خیابان مخابرات ولیعصر(عج) به مرور زمان دچار استهلاک شده و روان آبها به داخل آسفالت نفوذ کرده و باعث ورود به داخل مغازه و مکان های واقع در این محدوده شده بود، لذا به منظور ساماندهی و پیشگیری از مخاطرات احتمال و رسیدگی به وضعیت موجود اقدامات اصلاحی توسط اکیپ های عمرانی منطقه آغاز و وارد مرحله عملیاتی شد.

وی گفت: ساماندهی این خیابان با عملیات آسفالت تراشی به میزان ۱۱۰ متر، عرض متوسط ۱۸ متر و با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع آغاز شده که هم اکنون یک لایۀ ۵ سانتی آسفالت تراشی شده است.

شاهوردی افزود : پیش بینی می شود پس از مرحله آسفالت تراشی حدود ۲۵ تن آسفالت در این خیابان با هزینه ای حدود ۵ میلیارد ریال توزیع و پروژه به اتمام خواهد رسید.