خیابان ابوذر با بیش از ۵ هزار تن آسفالت بهسازی و روکش شد
خیابان ابوذر با بیش از ۵ هزار تن آسفالت بهسازی و روکش شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سفی شهردار این منطقه با اشاره به اجرای روکش آسفالت خیابان ابوذر، گفت: بهسازی و روکش آسفالت خیابان ابوذر یکی از مطالبات شهروندان منطقه ۱۷ در ملاقات های مردمی و پیام های ۱۳۷ بوده است. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سفی شهردار این منطقه با اشاره به اجرای روکش آسفالت خیابان ابوذر، گفت: بهسازی و روکش آسفالت خیابان ابوذر یکی از مطالبات شهروندان منطقه ۱۷ در ملاقات های مردمی و پیام های ۱۳۷ بوده است.

وی افزود: بر همین اساس این درخواست پس از بررسی های کارشناسان حوزه فنی و عمرانی، در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

سیفی تصریح کرد: طبق وعده داده شده، عملیات بهسازی و اجرای روکش مکانیزه آسفالت طی یک ماه گذشته توسط عوامل خدوم اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه انجام شد.

شهردار منطقه ۱۷، اظهار کرد: این خیابان به عنوان یکی از اصلی ترین معابر منطقه است که با توجه به حجم بالای تردد در آن و به منظور رفع نواقص موجود و افزایش رضایتمندی شهروندان، بهسازی و روکش آسفالت آن در مساحتی به متراژ ۲۸ هزار متر مربع و با ۵ هزار و ۶۰۳ تن آسفالت شد.

سیفی گفت: اجرای این عملیات عمرانی از خیابان شهید برادران حسنی شروع شده و تا تقاطع سجاد انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۷، خاطرنشان کرد: بهسازی آسفالت سطح معابر، یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری جهت افزایش رفاه حال شهروندان است که این مهم، در برنامه های معاونت فنی و عمران منطقه قرار دارد و با جدیت تمام اجرا می شود.

انتهای پیام/