حضور 30 مهمان خارجی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس
حضور 30 مهمان خارجی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان فارس گفت: سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی شاهد حضور ۳۰ میهمان خارجی از ۹ کشور خواهیم بود.

به گزارش آرمانشهر فارس، احمدرضا نقیب‌زاده نیز در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز گفت: در پاسان هفته جاری شاهد افتتاح سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان فارس افزود: در این نمایشگاه شاهد حضور ۳۰ میهمان از ۹ کشور خواهیم بود.

نقیب‌زاده اضافه کرد: نمایشگاه گردشگری پارس از ویژگی‌های مختلفی برخوردار است و مشارکت بخش خصوصی و دولتی از ویژگی‌های خاص این نمایشگاه می باشد؛ همچنین در این نمایشگاه یک تیم ۳۰ نفره اجرایی حضور دارند که عمده این افراد از فعالان بخش خصوصی عرصه گردشگری هستند.

وی از همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف با این نمایشگاه خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلفی از جمله استانداری فارس، فرمانداری شیراز، شهرداری ، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، جهاد دانشگاهی فارس و… در بحث برپایی نمایشگاه مشارکت و همراهی دارند.

نقیب زاده تاکید کرد: در کنار نمایشگاه گردشگری شاهد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی در استان فارس هستیم که این اتفاق بسیار خوبی است.

وی حضور اقوام ایرانی، حضور فعال نمایندگی کانون اتومبیل‌رانی وجهانگردی در استان فارس و توجه به موضوعات آموزشی گردشگری را از جمله ویژگی‌های شاخص سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس دانست.

نقیب‌زاده تصریح کرد: در این نمایشگاه شرایطی ایجاد کردیم که تعامل بین حلقه‌های صنعت گردشگری رقم بخورد تا زمینه توسعه گردشگری فراهم شود.

 

  • نویسنده : مریم شمالیان