حرمت ماه رمضان باید حفظ شود/جانمایی مکان‌های سرو غذا ویژه مسافران نوروزی
حرمت ماه رمضان باید حفظ شود/جانمایی مکان‌های سرو غذا ویژه مسافران نوروزی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، روح الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری دومین جلسه ستاد دائمی خدمات سفر ۱۴۰۳ با حضور مسئولان شهری، اظهار کرد: جانمایی مکان‌های سرو غذا ویژه مسافران نوروزی انجام می‌شود. وی افزود: در این جلسه مقرر شد برای سرو غذا فقط ویژه مسافران به‌صورت پوشیده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

روح الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری دومین جلسه ستاد دائمی خدمات سفر ۱۴۰۳ با حضور مسئولان شهری، اظهار کرد: جانمایی مکان‌های سرو غذا ویژه مسافران نوروزی انجام می‌شود.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد برای سرو غذا فقط ویژه مسافران به‌صورت پوشیده و محفوظ مکان‌های مشخص شده با استفاده از سازه فلزی و نصب پوشش مناسب ایجاد شود تا ضمن ایجاد رفاه عمومی برای مسافران از سرو غذا در انظار عمومی جلوگیری گردد و حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری شهرداری این کلان‌شهر مراکز صرف غذا برای مسافران نوروزی در ایام ماه رمضان را تحویل مناطق پانزده‌گانه داده و نگهداری این مراکز را بر عهده آن‌ها قرار می‌دهد، گفت: مراکز صرف غذای نوروز ۱۴۰۳ برای صرف غذای مسافران احداث خواهد شد که مسافرین حتماً باید در این اماکن غذای خود را صرف کنند و این مراکز در نرم‌افزار «اصفهان من» مشخص خواهد شد.