جشنواره غذاهای بومی و محلی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد
جشنواره غذاهای بومی و محلی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جشنواره غذاهای بومی و محلی به مناسبت هفته گردشگری در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. به گزارش شهریار، جشنواره غذاهای بومی و محلی با هدف معرفی هرچه بیشتر غذاهای محلی و آشنایی با طبخ این غذاها به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته گردشگری و با حضور بانوان تبریزی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جشنواره غذاهای بومی و محلی به مناسبت هفته گردشگری در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

به گزارش شهریار، جشنواره غذاهای بومی و محلی با هدف معرفی هرچه بیشتر غذاهای محلی و آشنایی با طبخ این غذاها به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته گردشگری و با حضور بانوان تبریزی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

در حاشیه این جشنواره، غرفه صنایع دستی آذربایجان شرقی با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و بومی و کارگاه آموزشی پخت نان برگزار شد.

این جشنواره که روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد، با استقبال بانوان همراه و در پایان به سه نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

غذاهای بومی و محلی به‌عنوان بخشی از میراث ناملموس هر سرزمین نقش مهمی در بازشناسی سبک زندگی، آداب‌ورسوم، جغرافیا و… دارد و شهر تبریز نیز در این زمینه از غنای ویژه‌ای برخوردار است و برگزاری این جشنواره‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی در حفظ و معرفی این ظرفیت‌های فرهنگی ایفا کند.