تکمیل مترو پرند در مدت کوتاه حاصل کار و تفکر جهادی است
تکمیل مترو پرند در مدت کوتاه حاصل کار و تفکر جهادی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر؛ سردار عبدالرضا عابد در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه مترو پرند در جمع خبرنگاران گفت: تکمیل پروژه مترو پرند بعد از ۱۸ سال آن هم در مدت زمان یک سال، با یک کار جهادی مشترک محقق شد. وی افزود: سال گذشته با توجه به تاکید رئیس جمهور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر؛ سردار عبدالرضا عابد در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه مترو پرند در جمع خبرنگاران گفت: تکمیل پروژه مترو پرند بعد از ۱۸ سال آن هم در مدت زمان یک سال، با یک کار جهادی مشترک محقق شد.

وی افزود: سال گذشته با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر راه اندازی مترو شهر پرند اجرای این پروژه توسط شهرداری تهران  و قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان مجری طرح استارت زده شد تا کار رهاشده به نتیجه برسد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه تکمیل این پروژه یک کار مشترک بین وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران و قرارگاه خاتم بود؛ ادامه داد: به رغم اینکه کارشناسان پیش بینی کرده بودند این پروژه در مدت زمان دو سال انجام می شود، اما با یک مدیریت جهادی توانستیم این کار را یک ساله تمام کنیم که افتخار بزرگی برای کشور و شهر تهران محسوب می شود.

وی در پایان بیان کرد: امروز افتخار داشتیم تا با تکمیل مترو پرند این پروژه را با حضور رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم و تقدیم مردم کنیم.

انتهای پیام/