تمدید مهلت ارسال مقاله برای همایش فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز
تمدید مهلت ارسال مقاله برای همایش فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهلت ارسال مقاله به نخستین همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز تا ۱۰ آبان تمدید شد. به گزارش شهریار، در جلسه هماهنگی پیرامون برگزاری بخش علمی همایش با دانشگاه تبریز مقرر شد مهلت ارسال مقاله به همایش سرمایه گذاری تبریز به دلیل استقبال و درخواست مکرر پژوهشگران تمدید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهلت ارسال مقاله به نخستین همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز تا ۱۰ آبان تمدید شد.

به گزارش شهریار، در جلسه هماهنگی پیرامون برگزاری بخش علمی همایش با دانشگاه تبریز مقرر شد مهلت ارسال مقاله به همایش سرمایه گذاری تبریز به دلیل استقبال و درخواست مکرر پژوهشگران تمدید شود.

بر اساس این گزارش، طبق تصمیم گیری های نهایی هیئت اجرایی همایش مقرر شد، بخش علمی و ارائه مقالات به دلیل تعداد بالای مقالات و برای عدم فشردگی سخنرانیها، طی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تالار وحدت طی هماهنگی دانشکده های اقتصاد و مدیریت و دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی برگزار شود.

رضا خلیلی دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری تبریز با یادآوری اینکه نزدیک به ۸۰ مقاله به دبیرخانه رسیده، افزود: تاکنون بیش از نیمی از مقالات داوری شده بنا به درخواست مکرر شرکت کنندگان چون ارسال مقالات همچنان ادامه دارد تصمیم گرفته شد دریافت مقاله را تا ۱۰ آبان تمدید شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس طبق برنامه ریزی تعداد و لیست سخنرانان داخلی و خارجی تا آخر هفته نهایی و دعوت این عزیزان انجام می شود.