تقدیر عضو شورا از اجرای برنامه «ت مثل تهران» در پایتخت
تقدیر عضو شورا از اجرای برنامه «ت مثل تهران» در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در هفته تهران قرار داریم، اظهار کرد: توقع ما از شهرداری تهران برای برگزاری برنامه های هفته تهران بیش از این بود و باید پربارتر برگزار می شود. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در هفته تهران قرار داریم، اظهار کرد: توقع ما از شهرداری تهران برای برگزاری برنامه های هفته تهران بیش از این بود و باید پربارتر برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از اجرای برنامه «ت مثل تهران»، یادآور شد: این برنامه سنت های محلات و بازی های سنتی را نشان می دهد که استقبال خوبی از آن صورت گرفته البته می توانستیم تبلیغات و اطلاع رسانی بهتری داشته باشیم.

علوی با بیان اینکه شهروندان می توانند در طول سال از خدمات خانه اتحادیه استفاده کنند، تصریح کرد: این انتظار از شهرداری تهران وجود دارد که هم افزایی با سایر دستگاه ها را افزایش دهند. در حال حاضر دهکده کودکی در پارک شهر برقرار شده اما انتظار می رفت به جز شهرداری، دیگر نهادها نیز همکاری می کردند.

انتهای پیام/