تقدیر سخنگوی شورای شهر تهران از شهرداری
تقدیر سخنگوی شورای شهر تهران از شهرداری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از سازمان زیباسازی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ برای برگزاری افطارخونه ساده در بلوار کشاورز، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز از برگزاری مراسمات افطاری ساده تقدیر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از سازمان زیباسازی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ برای برگزاری افطارخونه ساده در بلوار کشاورز، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز از برگزاری مراسمات افطاری ساده تقدیر کردند اما در فضای مجازی مباحثی مطرح شد و گاهی آفتاب را در این فضا شب می بینند.

وی افزود: در دولت آباد ری نیز مردم این مراسمات را برگزار می کنند و از شهرداری می خواهیم خیرین را نیز در این موضوع دخیل کنند. برای شهرداری و دیگر دستگاه ها بهتر است که برنامه ها را مردمی برگزار کنند.

نادعلی ضمن تقدیر از صدا و سیما برای پخش برنامه محفل، خاطرنشان کرد: برنامه های قرآنی دو سال اخیر تأثیر فوق العاده ای بر مردم داشته است؛ لذا از مناطق و مجموعه فرهنگی و اجتماعی و شورای عالی قرآن می خواهیم فعالیت های قرآنی در محلات دنبال شود، چراکه درخواست های مردمی نسبت به این موضوع افزایش یافته است.

انتهای پیام/