تقدیر از ۲ مادر شهید عملیات محرم در منطقه ۲ اصفهان
تقدیر از ۲ مادر شهید عملیات محرم در منطقه ۲ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا طبیبی در دیدار با مادر شهید «محمدرضا رحمانی» رزمنده جوان محله آفاران به مناسبت ۲۵ آبان «روز حماسه و ایثار مردم اصفهان» با اشاره به اینکه شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است، اظهار کرد: مسئولان باید در این مسیر شأن خانواده‌های معظم شهدا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا طبیبی در دیدار با مادر شهید «محمدرضا رحمانی» رزمنده جوان محله آفاران به مناسبت ۲۵ آبان «روز حماسه و ایثار مردم اصفهان» با اشاره به اینکه شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است، اظهار کرد: مسئولان باید در این مسیر شأن خانواده‌های معظم شهدا را حفظ نمایند.

وی افزود: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه‌های انقلاب هستند.

تقدیر از ۲ مادر شهید عملیات محرم در منطقه ۲ اصفهان

وی در ادامه این برنامه به دیدار مادر شهید «نصر الله جعفری» رزمنده جوان محله ولدان نیز رفت.

در این دیدار که با حضور احمد قوچانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اصفهان، سرگرد کیانی فرمانده حوزه ۶ مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) و جمعی از معاونان، مدیران، اهالی محل و معتمدان همراه بود، از مادر دو شهید والا مقام منطقه دو تقدیر شد.

به گزارش ایمنا، شهید محمدرضا رحمانی سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر و در سن ۲۰ سالگی به درجه رفیع شهادت رسیده است و شهید نصر الله جعفری نیز سال ۱۳۶۰ در عملیات شلمچه بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.