تقدیر از کودکان کار منتخب مسابقات با عنوان «قهرمان من» در منطقه ۱۱
تقدیر از کودکان کار منتخب مسابقات با عنوان «قهرمان من» در منطقه ۱۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه از برگزاری مسابقات هفته بصیرت و مقاومت در مرکز پویاشهر (مرکز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه کودکان کار) خبر داد و گفت: منتخبان این رویداد فرهنگی، معرفی و تقدیر شدند. موسوی با تأکید بر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه از برگزاری مسابقات هفته بصیرت و مقاومت در مرکز پویاشهر (مرکز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه کودکان کار) خبر داد و گفت: منتخبان این رویداد فرهنگی، معرفی و تقدیر شدند.

موسوی با تأکید بر ضرورت کار فرهنگی برای کودکان کار افزود: برای برقراری عدالت اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از نبود آن، مراکزی همچون پویاشهر راه‌اندازی شده‌اند که ضمن برگزاری کلاس‌های آموزشی و درسی، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه این عزیزان را به اجرا درمی‌آورند.

بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه مسابقات هفته بصیرت و مقاومت که با حضور حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر مرکز خدمات اجتماعی منطقه همراه بود، از کودکان کار مرکز پویا شهر که در مسابقات نقاشی و دلنوشته با عنوان «قهرمان من»، هم‌زمان با هفته مقاومت و بصیرت، شرکت کرده و برترین آثار خود را ارائه داده بودند، تقدیر و به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

در حاشیه این مراسم از کارگاه‌های آموزشی فنی و کلاس‌های آموزشی درسی این مرکز بازدید صورت گرفت و دغدغه‌های مدیریت شهری در حوزه کودکان کار و خیابان نیز طی جلسه‌ای با حضور نماینده و مددکار مؤسسه مجری طرح انجمن حمایت از کودکان کار، تشریح و بررسی شد.

انتهای پیام/