تسریع در اجرای آسفالت رویه ضلع جنوبی اتوبان پاسداران
تسریع در اجرای آسفالت رویه ضلع جنوبی اتوبان پاسداران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با مساعد شدن وضعیت جوی، باقیمانده آسفالت رویه ضلع جنوبی اتوبان پاسداران تسریع یافت. به گزارش شهریار، سیامک قلیپور سرناظر معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ تبریز در خصوص این پروژه گفت: عملیات آسفالت تراشی و زیرسازی ضلع جنوبی اتوبان پاسداران حدفاصل پل ولیعصر تا دوربرگردان نصر به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با مساعد شدن وضعیت جوی، باقیمانده آسفالت رویه ضلع جنوبی اتوبان پاسداران تسریع یافت.

به گزارش شهریار، سیامک قلیپور سرناظر معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ تبریز در خصوص این پروژه گفت: عملیات آسفالت تراشی و زیرسازی ضلع جنوبی اتوبان پاسداران حدفاصل پل ولیعصر تا دوربرگردان نصر به طول هزار متر انجام شده است.

وی ادامه داد: امروز دوم آذر، عملیات آسفالت ریزی لاین نخست به میزان هزار و ۵۰۰ تن به انجام رسیده و ۷۰۰ تن نیز طی فردا  اجرایی خواهد شد.

قلیپور با بیان اینکه آسفالت رویه لاین یک این مسیر تا فردا به اتمام می رسد اظهار داشت: در مرحله بعدی نیز لاین های دوم و سوم شروع می شود.

وی یادآور شد: عملیات آسفالت تراشی، تثبیت، زیرسازی، آسفالت آستر ضلع جنوبی اتوبان پاسداران به طول ۲.۵ کیلومتر طی ماه های قبل انجام شده و آسفالت رویه مسیر مذکور نیز تا ۲۰ روز آینده به اتمام می رسد.