تربیت شهروند مسؤولیت‌پذیر با ایجاد ساختار تشکیلاتی برای نسل جوان
تربیت شهروند مسؤولیت‌پذیر با ایجاد ساختار تشکیلاتی برای نسل جوان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، با تأکید بر ضرورت تربیت شهروند مسؤولیت‌پذیر و تقویت نقش‌پذیری افراد در قبال جامعه گفت: انتخابات کانون‌های نوجوان دختر و پسر محلات ۱۷گانه منطقه در سراهای محلات منطقه برگزار شد. موسوی هدف از این انتخابات را […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، با تأکید بر ضرورت تربیت شهروند مسؤولیت‌پذیر و تقویت نقش‌پذیری افراد در قبال جامعه گفت: انتخابات کانون‌های نوجوان دختر و پسر محلات ۱۷گانه منطقه در سراهای محلات منطقه برگزار شد.

موسوی هدف از این انتخابات را ایجاد ساختار تشکیلاتی مناسبت بین نسل جوان و هدفمندسازی فعالیت‌های نوجوانان بیان کرد و گفت: این انتخابات برای تعیین دبیران دختر و پسر این کانون‌ها به انجام رسید.

حمید عموزاده، معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه نیز دراین‌باره توضیح داد: این انتخابات با رویکرد بهینه‌سازی فعالیت‌های نوجوانان و ایجاد مسؤولیت‌پذیری، نشاط و شادابی و جذب و مشارکت آنها در برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مدیریت شهری و… برگزار می‌شود و بعد از انتخاب دبیران دختر و پسر هر محله، انتخابات دبیر منطقه‌ای آنها در نشست آتی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: نوجوانان رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال می‌توانند به سرای محله خود مراجعه کنند و با تکمیل فرم عضویت خود در گروه‌های مختلف با فعالیت‌های متنوع عضو شوند.

انتهای پیام/