تجلیل از مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 2
تجلیل از مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 2

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، شهردار منطقه 2 تبریز با اهدای لوح از تلاشها و عملکرد مدیر تربیت بدنی این منطقه تجلیل کرد. به گزارش امور شهریار موسی علی‌پور زنوزی در جلسه مدیران این منطقه از تلاش و عملکرد محمدرضا نجاتی مدیر تربیت بدنی منطقه که از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، شهردار منطقه 2 تبریز با اهدای لوح از تلاشها و عملکرد مدیر تربیت بدنی این منطقه تجلیل کرد.

به گزارش امور شهریار موسی علی‌پور زنوزی در جلسه مدیران این منطقه از تلاش و عملکرد محمدرضا نجاتی مدیر تربیت بدنی منطقه که از ابتدای سال تاکنون موفق به برگزاری چندین مسابقه ورزشی همگانی و همایش خانوادگی در پارک های حوزه این منطقه شده است، تجلیل کرد.
مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 2 بر اساس تاکید شهردار تبریز به اجرای پنجاه و دو هفته ورزشی، از ابتدای سال تاکنون اقدام به برگزاری 30 مسابقه ورزشی همگانی، همایش خانوادگی برای شهروندان و دانش آموزان و سه مسابقه ورزشی نیز برای کارکنان منطقه 2 برگزار کرده است.
مسابقات والیبال و تیر و کمان برای دانش آموزان مدارس سطح حوزه، پیاده روی 10 هزار نفری همراه با برگزاری نمایشگاه “عزت و پیشرفت”، مسابقه ووشو، تیر و کمان، دوچرخه سواری و… برای شهروندان و مسابقات پینک پنگ، تیراندازی با اسلحه بادی و… برای کارکنان منطقه، از جمله عملکرد مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 2 محسوب می شود.
نجاتی، همچنین برای احداث مجموعه ورزشی صائب تبریزی، سالن ورزشی چاوان، تجهیز سالن بحران کارگاه امانی منطقه 2 و تجهیز مدارس به ملزومات ورزشی نیز فعالیت کرده است.