تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۲۲
تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی شهردار این منطقه در نشست تخصصی توسعه زیرساخت های ورزشی در سخنانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه ۲۲ یکی از مناطق نوپا و تازه تاسیس شهر تهران به شمار می رود، با کمبود زیرساخت های گوناگون […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی شهردار این منطقه در نشست تخصصی توسعه زیرساخت های ورزشی در سخنانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه ۲۲ یکی از مناطق نوپا و تازه تاسیس شهر تهران به شمار می رود، با کمبود زیرساخت های گوناگون مواجه است و یکی از این زیرساخت‌ها کمبود سرانه های ورزشی است.

وی افزود: چندین هکتار محیط با کاربری گوناگون در منطقه وجود دارد که با بهره مندی بخشی از این محیط‌ها در حوزه ورزشی به بالا رفتن سرانه ورزشی منطقه کمک خواهد شد.

در ادامه این نشست زهرا شمس احسان رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: شورای اسلامی شهر تهران به شکل ویژه توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق۲۲ گانه را دنبال می کند و باتوجه به اینکه منطقه۲۲ با کمبود سرانه ورزش مواجه است؛ نگاه متفاوتی به این منطقه خواهیم داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: توسعه ورزش همگانی کمک به توسعه ورزش قهرمانی را به وجود می آورد که این موضوع نیز در منطقه۲۲ دنبال می شود.

در این جلسه حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ نیز گزارشی از اقدامات مدیریت شهری در حوزه ورزش ارائه کرد.

در پایان این نشست قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ساکن در منطقه۲۲ به ظرفیت ها و چالش های پیش روی توسعه ورزش در این منطقه پرداختند و  از زحمات آنها تقدیر شد.

انتهای پیام/