بهره‌برداری از ۸ پروژه عمرانی تا پایان سال جاری در منطقه ۴
بهره‌برداری از ۸ پروژه عمرانی تا پایان سال جاری در منطقه ۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران علی اصغر کمالی زاده اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات شایسته به شهر و شهروندان و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می‌شود ۸ پروژه عمرانی تا پایان سال در اختیار شهروندان این منطقه قرار می‌گیرد. وی در تشریح این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران علی اصغر کمالی زاده اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات شایسته به شهر و شهروندان و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می‌شود ۸ پروژه عمرانی تا پایان سال در اختیار شهروندان این منطقه قرار می‌گیرد.

وی در تشریح این پروژه ها گفت: از مهمترین این پروژه ها، احداث ادامه محور دلاوران و اتصال آن به بزرگراه امام علی (ع) در فاز اول به طول ۷۰۰ متر است که از مرداد ماه امسال آغاز شده و پیش بینی می شود پانزدهم اسفند ماه به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه ۴ احداث مجموعه ورزشی روباز حکیمیه به منظور افزایش سرانه ورزشی این محله را یکی از ارزشمندترین پروژه های این دوره دانست و افزود: این مجموعه به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در حال حاضر با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم با بهره برداری از این مجموعه قدم بزرگی در جهت سلامت، شادابی و نشاط شهروندان برداریم.

کمالی زاده به دیگر پروژه های این منطقه اشاره کرد و گفت: احداث ساختمان اسکان کارگری باغ پرندگان به متراژ ۲۲۰ مترمربع در دو طبقه تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در کنار آن احداث سرویس بهداشتی این باغ از پروژه های شاخص این دوره به شمار می آید.

وی احداث مخازن ذخیره آب در ۴ بوستان این منطقه را تا پایان سال از دیگر اقدامات این مرحله دانست و گفت: احداث مخازن ذخیره  آب به حجم ۱۵۰۰ مترمکعبی در  بوستان های ساحل، مجیدیه، بانوان و استقلال به منظور تامین آب برای فضای سبز از دیگر پروژه های این دوره عنوان کرد.

انتهای پیام/