برگزاری رقابت‌های ورزشی ویژه افراد دارای معلولیت در محلات منطقه۲۲ 
برگزاری رقابت‌های ورزشی ویژه افراد دارای معلولیت در محلات منطقه۲۲ 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، به مناسبت هفته گرامیداشت معلولین با حضور ورزشکاران دارای معلولیت منطقه رقابت‌های ورزشی در سرای محله کوهک آغاز شد. خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ در خصوص اهداف برگزاری این دوره از رقابت‌ها ظهار کرد: ایجاد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، به مناسبت هفته گرامیداشت معلولین با حضور ورزشکاران دارای معلولیت منطقه رقابت‌های ورزشی در سرای محله کوهک آغاز شد.

خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ در خصوص اهداف برگزاری این دوره از رقابت‌ها ظهار کرد: ایجاد حس رقابت سالم بین گروه های ورزشی، تاکید بر نگرش مثبت خانواده به فرزند دارای معلولیت و کمک به شکوفایی توانایی های بالقوه از اهداف این برنامه بود.

همچنین فرداد عدالتخواه شهردار ناحیه ۲ منطقه ۲۲ در این خصوص افزود: گسترش آموزش ورزش برای افراد دارای معلولیت، افزایش اعتماد به نفس و حس مفید بودن را در این افراد افزایش داده و از بسیاری از بیماریها از جمله افسردگی و ….پیشگیری می‌شود.

عدالتخواه عنوان کرد: برابر سازی فرصت ها برای افراد دارای معلولیت در عرصه های ورزشی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و هنری، توانمندسازی و تقویت حس مسئولیت پذیری و پرورش نگرش مطلوب اجتماعی و احترام به حقوق آن ها و همچنین شناخت و درک افراد دارای معلولیت و برقراری ارتباط سالم با آن ها به دور از هرگونه تفاوت از مهم ترین اهداف برگزاری این برنامه بود.
در پایان این برنامه از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد و به همه شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد و باعث خرسندی آنها و خانواده ها شد.

انتهای پیام/