برگزاری انتخابات شهردار مدرسه در مدارس منطقه۷
برگزاری انتخابات شهردار مدرسه در مدارس منطقه۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، محسن راجی با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای  بیست و سومین دوره انتخابات طرح شهردار مدرسه با شعار تعهد، مشارکت و مسئولیت پذیری این انتخابات دردبیرستان پسرانه شهید فهمیده بعنوان مدرسه پایلوت با حضور مدیران شهری و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، محسن راجی با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای  بیست و سومین دوره انتخابات طرح شهردار مدرسه با شعار تعهد، مشارکت و مسئولیت پذیری این انتخابات دردبیرستان پسرانه شهید فهمیده بعنوان مدرسه پایلوت با حضور مدیران شهری و آموزش وپرورش برگزار شد.

وی عنوان کرد: دراین مدرسه تعداد ۲۵ نفر کاندید انتخابات شهردارمدرسه ثبت نام کرده بودند که درطی تبلیغات انجام داده وامروز برای تصدی کرسی شهردارمدرسه به رقابت پرداختند . پس از رای گیری و شمارش آرا توسط هیئت اجرایی انتخابات  دانش آموز ارمیا صنیعی فر بعنوان شهردارمدرسه صاحب بیشترین آرا شد.
معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: این طرح با هدف تقویت حس مسئولیت پذیری، کار گروهی، نقش آفرینی خود جوش نوجوانان درفعالیتهای مشارکتی، بسترسازی برای نسل جدید به منظور ابراز وجود در رسیدن به بلوغ اجتماعی درمدراس شهر تهران اجرا می شود.
راجی تصریح کرد: شهرداران منتخب مدارس با مشارکت معاونین۶ گانه خود فعالیت هایی در امور مشارکتهای محلی، عمرانی و ترافیکی، ایمنی و محیط زیست، برنامه ریزی و پشتیبانی و همیاری تحصیلی اجرا می کنند و همچنین شهرداران مدارس با کمک معاونین خود در داخل مدرسه و تا شعاع ۵۰۰ متری اطراف مدرسه وظائف محوله در امور شهری را انجام خواهند داد.

گفتنی است؛ از ابتدای آبان ماه  در۱۹ مدرسه منتخب دیگر ( ۹ مدرسه دخترانه و ۱۰ مدرسه پسرانه) نیز انتخابات شهردارمدرسه برگزار شد.

انتهای پیام/