برنامه‌های متنوع منطقه ۵ در هفته گردشگری
برنامه‌های متنوع منطقه ۵ در هفته گردشگری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، الهام بهمردی رییس گردشگری این منطقه در خصوص برنامه های هفته گردشگری اعلام کرد: این هفته فرصت بسیار مناسبی برای ترویج و گسترش این صنعت است تا شهروندان پایتخت بیش از گذشته با گردشگری و جاذبه های دیدنی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، الهام بهمردی رییس گردشگری این منطقه در خصوص برنامه های هفته گردشگری اعلام کرد: این هفته فرصت بسیار مناسبی برای ترویج و گسترش این صنعت است تا شهروندان پایتخت بیش از گذشته با گردشگری و جاذبه های دیدنی شهر آشنا شوند.

وی افزود: ستاد گردشگری منطقه ۵ در این هفته اقدامات ویژه ای برای معرفی گردشگری به علاقه مندان انجام داد، که از جمله آنها می توان به برگزاری آئین زنگ گردشگری در مدرسه ابتدایی خرسندنیا، نشست صمیمانه با دبیران کانون گردشگری محلات منطقه ۵ با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران و تقدیر از فعالان حوزه گردشگری اشاره کرد.

️بهمردی ادامه داد: علاوه بر برنامه های فوق، مسابقاتی در این هفته نیز برگزار شد که می توان از مسابقه عکاسی “تهرانگرد شو”، مسابقه گردشگری خوراک های محلی ایران نام برد.

️رییس گردشگری منطقه از تلاش این اداره برای معرفی جاذبه های گردشگری منطقه یاد کرده و گفت: برگزاری تورهای تهرانگردی، برگزاری تور صنعتی بازدید از نمایشگاه توانمندی های روستایی، برگزاری جشنواره گردشگری اقوام محلات منطقه ۵، معرفی جاذبه های گردشگری منطقه ۵ در فضای مجازی، برگزاری کارگاه آموزشی کمک های اولیه گردشگری از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

️بر اساس این گزارش به همین مناسبت، جمعه پیش رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در نماز جمعه محله کن حاضر و پس اقامه نماز، از این محله بازدید کرد.

️لازم به ذکر است، هفته گردشگری از پنجم مهر ماه همزمان روز جهانی گردشگری، شروع و تا دوازدهم این ماه ادامه می یابد.

انتهای پیام/