با مدیریت شهردار توانمند تهران مشکلات برطرف می‌شود
با مدیریت شهردار توانمند تهران مشکلات برطرف می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، خسرو دانشجو، معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در آیین افتتاحیه گردهمایی «تهران آینده؛ یک شهر، یک برنامه» با بیان اینکه باید سلیقه‌های فردی را کنار بگذاریم و مشکلات را در یک مکانیزم قانونی حل کنیم، اظهار کرد: ما توان خود را خواهیم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، خسرو دانشجو، معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در آیین افتتاحیه گردهمایی «تهران آینده؛ یک شهر، یک برنامه» با بیان اینکه باید سلیقه‌های فردی را کنار بگذاریم و مشکلات را در یک مکانیزم قانونی حل کنیم، اظهار کرد: ما توان خود را خواهیم گذاشت تا کمک کنیم این وظیفه سخت انجام شود. البته باید همه بخش‌ها کمک کنند تا طرح جامع تهران به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: مجموعه شهر تهران با داشتن برنامه‌ای که در عین حال که تکلیف کلیت شهر را روشن کرده و وظایف مختلف مجموعه‌ها را تعیین کرده، جهت اعتلای شهر نیز برنامه‌ریزی کرده، به عزم عمومی برای اجرا نیاز دارد.

دانشجو با بیان اینکه بسیار امیدوار و خوشبین به این موضوع هستم که با مدیریت شهردار توانمند تهران مشکلات برطرف شود، گفت: تهران شهری بزرگ و شهرداری مجموعه‌ای بسیار بزرگ با پرسنل چندین هزار نفری است که باید تمام این موارد را در راستای مصلحت شهر ببینیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی می‌توان هم مسائل شهر را پایش کرد و هم شهرداری می‌تواند به درآمدهای به‌حق و درست برای تامین نیازها دست پیدا کند.

انتهای پیام/