ایمن‌سازی نقاط پر خطر باهدف تردد امن شهروندان در منطقه ۴ کرج
ایمن‌سازی نقاط پر خطر باهدف تردد امن شهروندان در منطقه ۴ کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین دقیقیان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه ارتقای سطح ایمنی در معابر شهری نقش مؤثری در شکل‌گیری شهری پایدار، اجتماعی، خلاق و پویا دارد، گفت: شناسایی معابر پرتردد و نقاط حادثه خیز و تأمین تسهیلات لازم برای تردد امن وآرام شهروندان از وظایف اصلی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین دقیقیان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه ارتقای سطح ایمنی در معابر شهری نقش مؤثری در شکل‌گیری شهری پایدار، اجتماعی، خلاق و پویا دارد، گفت: شناسایی معابر پرتردد و نقاط حادثه خیز و تأمین تسهیلات لازم برای تردد امن وآرام شهروندان از وظایف اصلی و مهم مدیریت شهری بوده و شهرداری اقدامات خود را در این راستا اجرا می‌کند.

وی، با اشاره به اقدامات منطقه در جهت ایمن‌سازی معابر در افزایش ضریب ایمنی تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور شهروندان گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز و نصب علائم وتجهیزات مناسب ترافیکی از مؤثرترین اقدامات در پیشگیری تصادفات شهری وافزایش آگاهی رانندگان است.

مدیر منطقه ۴ شرداری کرج افزود: کارشناسان این حوزه با نصب تجهیزات ایمن ساز و تابلوهای ترافیکی عملیات ایمن‌سازی در سطح منطقه را اجرا کردند.

این مسئول اظهارامیدواری کرد: با نظارت مستمر شاهد کاهش ترافیک معابراصلی و فرعی در سطح منطقه و فراهم بودن امنیت تردد شهروندان باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۹ دی ماه ۱۴۰۲