ایمن‌سازی ساختمان‌های نیمه‌کاره و رهاشده در منطقه ۲۲
ایمن‌سازی ساختمان‌های نیمه‌کاره و رهاشده در منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی گفت: با هدف رفع خطر نقاط بی‌دفاع شهری از جمله املاک نیمه‌کاره و رها شده عملیات فنس کشی اطراف آن‌ها و پاکسازی  و تسطیح زمین های بایر به صورت ویژه مورد اجرا قرار گرفته است. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی گفت: با هدف رفع خطر نقاط بی‌دفاع شهری از جمله املاک نیمه‌کاره و رها شده عملیات فنس کشی اطراف آن‌ها و پاکسازی  و تسطیح زمین های بایر به صورت ویژه مورد اجرا قرار گرفته است.

وی افزود: باتوجه به اینکه حجم بالایی از زمین های رها شده در این منطقه به دلیل وسعت و تازه تاسیس بودن قرار دارد، به همین منظور با هدف آراستگی سیمای شهری معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اقدام به پاکسازی این محیط‌ها کرده است.

نصرتی اضافه کرد: همچنین با وجود حجم بالای زمین‌های رها شده در این منطقه، پاکسازی‌ آن‌ها موجب شده تا محیط‌هایی که به یک نقطه بی‌دفاع شهری تبدیل شده بود رفع و موجبات رضایتمندی شهروندان را به‌ همراه داشته باشد.

 داود بختیاری سرپرست شهرداری ناحیه شش منطقه ۲۲ نیز در این باره اظهار کرد: این برنامه با هدف ساماندهی و جلوگیری از تجمع زباله، تخلیه خاک و نخاله و همچنین رفع آلودگی‌های بصری و زیست محیطی و همچنین رفع نقاط بی دفاع شهری صورت می گیرد.

انتهای پیام/