ایجاد حباب در بازار مسکن به دلیل اقدامات سودجویانه برخی در تعاونی‌های مسکن
ایجاد حباب در بازار مسکن به دلیل اقدامات سودجویانه برخی در تعاونی‌های مسکن

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر خود با اشاره به لزوم رفع مشکلات تعاونی های مسکن در راستای تأمین مسکن شهروندان تهرانی، گفت: در سال‌های اخیر فعالیت تعاونی‌های مسکن با مشکلاتی همچون کمبود نقدینگی و تأخیر در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر خود با اشاره به لزوم رفع مشکلات تعاونی های مسکن در راستای تأمین مسکن شهروندان تهرانی، گفت: در سال‌های اخیر فعالیت تعاونی‌های مسکن با مشکلاتی همچون کمبود نقدینگی و تأخیر در تأمین زمین و مجوزها مواجه بوده است. به طوری که این مشکل در مناطق غربی شهر که عمدتاً ساخت و سازهای تعاونی ها مجوز دارند، نمود پیدا کرده و موجب طولانی شدن روند ساخت و تحویل به مردم شده است.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی سودجو نیز  اقدام به دریافت پیش پرداخت برای ساختمان هایی کرده اند که حتی فاقد مجوزهای ساخت است و ادامه روند فعلی تعاونی‌ها می‌تواند آثار غیرقابل جبران داشته باشد. این امر موجب افزایش قیمت مسکن و ایجاد حباب در قیمت مسکن می شود.

شمس احسان همچنین تصریح کرد: با توجه به حساسیت مدیریت شهری به مسئله مسکن شهروندان انتظار می رود که شهردار تهران گزارشی از وضعیت تعاونی های مسکن به ویژه در غرب تهران تهیه و دستورالعمل اجرایی مشخص برای حل مشکلات تعاونی‌های مسکن با محوریت شهرداری تهیه و ابلاغ کند.

انتهای پیام/