اقتدار ایران به حضور قومیت‌های مختلف در پای صندوق‌های رأی است
اقتدار ایران به حضور قومیت‌های مختلف در پای صندوق‌های رأی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر حبیب کاشانی در دویست و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند گفت:  انتخابات، تنها راه ماست چراکه هر تغییر و بهبودی که انتظار داریم رخ دهد؛ باید در یک مجلس قوی اتفاق بیفتد. وی با بیان اینکه مجلس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر حبیب کاشانی در دویست و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند گفت:  انتخابات، تنها راه ماست چراکه هر تغییر و بهبودی که انتظار داریم رخ دهد؛ باید در یک مجلس قوی اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه مجلس می‌تواند دولت قوی داشته باشد، اظهار کرد: همه ما انتقادات و مشکلاتی داریم اما الان وقت قهر نیست و الان وقت ایران واحد و وقت محبت و دوستی است چراکه اقتدار جمهوری اسلامی به حضور شهروندان و قومیت‌های مختلف در پای صندوق‌های رأی است. 

کاشانی در ادامه خواستار حضور هر چه بیشتر شهروندان در فرآیند انتخابات مجلس شده و گفت: ما از مردم به خاطر قصور و ناکاربلدی‌هایمان عذرخواهی می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم مثل همیشه با قوت حضور یابند تا بتوانیم شاهد یک مجلس خوب، قوی و با اقتدار باشیم. این مهم، جز با حضور پرشور و با قوت مردم میسر نیست. 

انتهای پیام/