افزایش سرانه ورزشی تبریز با اتمام ۵۵ پروژه ورزشی
افزایش سرانه ورزشی تبریز با اتمام ۵۵ پروژه ورزشی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با اتمام ۵۵ پروژه ورزشی تا پایان سال جاری، سرانه ورزشی تبریز۲۰ سانت افزایش می یابد. به گزارش شهریار، پرویز هادی در سخنان میان دستور یکصد و پنجاه و ششمین جلسه، ششمین دوره پارلمان شهری با بیان اینکه متاسفانه ورزش در کشور ما […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با اتمام ۵۵ پروژه ورزشی تا پایان سال جاری، سرانه ورزشی تبریز۲۰ سانت افزایش می یابد.

به گزارش شهریار، پرویز هادی در سخنان میان دستور یکصد و پنجاه و ششمین جلسه، ششمین دوره پارلمان شهری با بیان اینکه متاسفانه ورزش در کشور ما در اولویت اول زندگی شهروندان نیست، افزود: ضرورت دارد زیرساخت‌های شهر را افزایش و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهیم.

وی همچنین به تحقق برنامه های راهبردی مدیریت شهری تبریز در حوزه ورزش و سلامت عمومی تاکید کرد و اضافه کرد: ورزش اهمیت بالایی در سلامت جسمی و روحی شهروندان دارد و باید با توسعه زیرساخت‌های ورزشی، به حد استاندارد جهانی برسیم.

هادی تصریح کرد: ۵۵۰ همایش ورزشی برای سال جاری تدوین شده است که از این میزان ۲۲۰ همایش ورزشی تا به امروز برگزار شده و تداوم نیز دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر تقویت همکاری های بین بخشی، واگذاری زیرساخت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به شهرداری تبریز با هدف بهره مندی هردو نهاد را خواستار شد.

پرویز هادی ادامه داد: با تحویل مجموعه ورزشی شیخ محمد خیابانی، استخر سهند، سالن سه هزار نفری رسالت به همراه خوابگاه این مجموعه به شهرداری تبریز بهسازی و رفع نواقص این زیرساخت ها محقق می شود و می توان برنامه های کلان مدیریت شهری با هدف توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را اجرایی کرد.

او خاطر نشان کرد: مهمترین اقدام مدیریت شهری تفکیک امر ورزش از سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز بود و در این راستا برگزاری همایش متعدد ورزشی مورد استقبال باشکوه مردم قرار گرفت.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه متاسفانه فقر فنی و برنامه ریزی باعث افت ورزش قهرمانی به ویژه در ورزش‌های انفرادی در استان شده است، گفت: پیشنهاد می کنیم کلاس‌های دانش‌افزایی مربیان رشته‌های انفرادی برگزار شود و باشگاه شهرداری تبریز نیز آماده همکاری در این زمینه است تا از بهترین مربیان برای این کلاس‌ها بهره گیری شود.