افزایش ایمنی و روان‌سازی ترافیک منطقه ۱۹ با نصب و مرمت بیش از ۱۸۰ عدد تجهیزات ترافیکی
افزایش ایمنی و روان‌سازی ترافیک منطقه ۱۹ با نصب و مرمت بیش از ۱۸۰ عدد تجهیزات ترافیکی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار این منطقه با اشاره به اهمیت بحث ایمنی معابر و نقش مهم آن در کاهش ترافیک افزود: بازدیدهای میدانی کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه از معابر به صورت مستمر در حال انجام است. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار این منطقه با اشاره به اهمیت بحث ایمنی معابر و نقش مهم آن در کاهش ترافیک افزود: بازدیدهای میدانی کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه از معابر به صورت مستمر در حال انجام است.

وی ادامه داد: در همین راستا به منظور هدایت صحیح رانندگان در مواقع شب و تاریکی، جلوگیری از ازدحام خودروها و کاهش آسیب به سرنشینان خودرو، ۸ عدد ضربه‌گیر پلاستیکی(کاشن‌تانک و بشکه) در بزرگراه آزادگان غرب به شرق ورودی خلیج فارس و تبادل کندرو به تندرو مقابل علی آباد، شرق به غرب همین بزرگراه  در تبادل کندرو به بزرگراه شهید کاظمی شمال و بزرگراه آزادگان شرق به غرب تبادل کندرو به تندرو مقابل میدان مرکزی میوه و تره بار نصب شده است.

فرهادی بیان کرد: اجرای عملیات رنگ آمیزی سرعتکاه های آسفالتی، خط کشی و آشکارسازی به منظور کاهش سرعت خودروها، ایمنی عابران، آرام ‌سازی ترافیک و ایمن ‌سازی معابر درخیابان بنفشه تقاطع کوچه شهید ریاحی و مقابل بوستان امام علی (ع) به مساحت حدودی ۶۰ مترمربع با رنگ دوجزئی و فام سفید انجام شده است.

این مسئول در تشریح سایر اقدامات معاونت حمل نقل و ترافیک به ایجاد نوشتار با عناوین سرعتکاه، احتیاط و آهسته به تعداد ۱۲ عدد، عملیات ایمن سازی نیوجرسی با نصب استوانه ترافیکی و خطرنما در ضلع جنوب میدان بخشنده و نصب تابلو دوربرگردان در بزرگراه علامه عسگری مقابل حرم مطهر اشاره کرد.

همچنین ۴۰ عدد تابلو ترافیکی خطر نما، جهت نما و توقف ممنوع، ۷۰ عدد استوانه ترافیکی، ۷۰ شاخه گاردریل در معابر و شبکه بزرگراهی منطقه مرمت و نصب شده است.

انتهای پیام/