اصلاح عمرانی نقاط آبگیر خیابان‌های پرتردد منطقه۶
اصلاح عمرانی نقاط آبگیر خیابان‌های پرتردد منطقه۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ حسین فلاح نژاد شهردار ناحیه یک این منطقه، گفت: با احصاء نقاط آبگیر در سطح ناحیه عملیات عمرانی جهت رفع مشکل در دستور کار قرار گرفت . شهردار این ناحیه اذعان داشت: این عملیات شامل تعویض ورودی آب و تخریب و اصلاح بتن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ حسین فلاح نژاد شهردار ناحیه یک این منطقه، گفت: با احصاء نقاط آبگیر در سطح ناحیه عملیات عمرانی جهت رفع مشکل در دستور کار قرار گرفت .

شهردار این ناحیه اذعان داشت: این عملیات شامل تعویض ورودی آب و تخریب و اصلاح بتن های قدیمی موجود در انتهای نهر شرقی خیابان مفتح تقاطع خیابان طبرسی بود.

وی در ادامه افزود: در نهر خیابان انقلاب حد فاصل خیابان نجات الهی تا خیابان نیایی نیز عملیات عمرانی اصلاح شیب کف نهر، کف سازی و احداث حوضچه آشغالگیر انجام شد.

به گفته فلاح نژاد؛ با اصلاحات عمرانی صورت گرفته فرایند انتقال و جریان آب، مخصوصا در روزهای بارش باران در خیابان های پرتردد تهران بدون مشکل آبگرفتگی خواهد بود.

شهردار این ناحیه ادامه داد: نقاط فوق از جمله نقاط آبگیر، در که طی سنوات گذشته بودند که با آبگرفتگی و سر ریز آب به داخل سواره رو تردد شهروندان در شهر را با مشکل مواجه می کردند.

انتهای پیام/