استفاده از ظرفیت‌ شوراهای مراکز استان‌ها تسهیل‌کننده توسعه است
استفاده از ظرفیت‌ شوراهای مراکز استان‌ها تسهیل‌کننده توسعه است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدوحید میرنظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اراک، اظهار کرد: دیدار و گفت‌وگوی میان شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و ارتباط شوراهای شهر این فایده را دارد که می‌توانند تجربیات خوب را به اشتراک بگذارند و از ظرفیت و توانمندی یکدیگر مطلع شوند. وی با بیان اینکه خرم‌آباد یک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدوحید میرنظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اراک، اظهار کرد: دیدار و گفت‌وگوی میان شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و ارتباط شوراهای شهر این فایده را دارد که می‌توانند تجربیات خوب را به اشتراک بگذارند و از ظرفیت و توانمندی یکدیگر مطلع شوند.

وی با بیان اینکه خرم‌آباد یک شهر فرهنگی و گردشگری با جذابیت‌های قومیتی است، افزود: قوم لر یکی از بزرگترین اقوام ایرانی در این استان و مرکز استان ساکن هستند و افتخار می‌کنیم که همجوار استان لرستان هستیم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: قوم غیور لر از ابتدای انقلاب تاکنون در همه صحنه‌ها و در بسیاری از موضوعات محوریت داشته‌اند، اراک نیز شهر علمی و صنعتی است و بنا بر آنچه که گفته شده است، یک‌چهارم مفاخر ایران در استان مرکزی متولد شده‌اند و زندگی کرده‌اند.

میرنظامی اضافه کرد: اراک ویژگی‌های خاص خود را دارد، در صورتی که از این ظرفیت‌های این شهر و شهر خوش آب و هوای خرم‌آباد استفاده شود، نتایج سودمندی حاصل خواهد شد.

وی گفت: با توجه به نشست‌های قبلی شورای شهر اراک با شهرهای قزوین، ارومیه و بعضی استان‌های دیگر، توصیه می‌کنیم که شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز در حد بضاعت و امکانات، ارتباطات خود را با شهرهای هم‌تراز افزایش دهد.