استان خوزستان معین منطقه ۱۱ تهران شد
استان خوزستان معین منطقه ۱۱ تهران شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه اعلام کرد: نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت بحران در قالب مدیریت بحران ایران قوی در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. موسوی توضیح داد: از استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه حضور داشتند […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه اعلام کرد: نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت بحران در قالب مدیریت بحران ایران قوی در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

موسوی توضیح داد: از استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه حضور داشتند و استان خوزستان به عنوان استان معین منطقه ۱۱ نیز منسجم و با قوت در قالب ۳۰ دستگاه خدماتی، امدادی، صنایع و مجموعه‌های مردمی نیز شرکت کرده بود.

بر اساس این گزارش، در نمایشگاه ایران قوی، رئیس ستاد بحران منطقه ۱۱ با مرتضی شرف‌الدین شیرازی، مدیرکل استان خوزستان، دیدار و گفت‌وگو کرد و در این دیدار در مورد مخاطرات استان و موضوعات مربوط به پدافند غیرعامل بحث و تبادل نظر انجام شد.

در حاشیه این نمایشگاه نیز جلسه هم‌اندیشی مدیریت بحران منطقه ۱۱ و استان معین سابق لرستان برگزار شد که طی آن، مجید رسولی، دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۱۱ گفت: با عنایت به حضور در رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی در مصلی تهران و دعوت از مدیرکل محترم استان لرستان به عنوان استان معین سابق منطقه ۱۱ در زمان بحران، جلسه مذکور برنامه‌ریزی و اجرا شد.

رسولی همچنین بیان کرد: در این برنامه که با حضور در غرفه مدیریت بحران استان لرستان آغاز شد، دکتر پازوکی ضمن خوشامدگویی به نکات قوت و چالش‌های پیرامون منطقه اشاره کرد و رهنمودهای لازم در مورد بهترین راه مواجهه با بحران‌های پیش رو را ایراد نمود.

انتهای پیام/