احداث و تکمیل مخازن ذخیره آب در بوستان‌های شمال شرق تهران
احداث و تکمیل مخازن ذخیره آب در بوستان‌های شمال شرق تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، ” نادر حیدرزاده” اظهار کرد: این مخازن با حجم حدودی ۶۰۰۰ متر مکعب در بوستان های استقلال، ساحل ، بانوان و مجیدیه در حال احداث و تکمیل هستند. وی افزود: برای حفظ و نگهداری فضاهای سبز و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، ” نادر حیدرزاده” اظهار کرد: این مخازن با حجم حدودی ۶۰۰۰ متر مکعب در بوستان های استقلال، ساحل ، بانوان و مجیدیه در حال احداث و تکمیل هستند.

وی افزود: برای حفظ و نگهداری فضاهای سبز و بوستان‌های شهری، علاوه بر استفاده از روش‌های نوین آبرسانی برای بوستان‌های منطقه، به منظور ذخیره آب، تبدیل سیستم سنتی آبیاری به سیستم پیشرفته و جلوگیری از هدررفت منابع آبی به هنگام آبیاری فضای سبز، احداث مخازن بتنی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و با بهره برداری از این مخازن مشکل تأمین آب برای آبیاری رفع خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی این منطقه با بیان اینکه این مخازن تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید گفت: مخازن بوستان های استقلال و ساحل تکمیل و مخازن بوستان های بانوان و مجیدیه در حال اجرا هستند.

انتهای پیام/