احداث خیابان در شمال منطقه ۱۲ موجب کاهش ترافیک معابر آن می‌شود
احداث خیابان در شمال منطقه ۱۲ موجب کاهش ترافیک معابر آن می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ظرفیت کاربری اراضی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: احداث رینگ ترافیکی از شمال شرق به غرب این منطقه، موجب کاهش ترافیک معابر اصلی آن و بهبود و روان‌سازی سفرهای شرق به غرب و بالعکس شهروندان خواهد شد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ظرفیت کاربری اراضی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: احداث رینگ ترافیکی از شمال شرق به غرب این منطقه، موجب کاهش ترافیک معابر اصلی آن و بهبود و روان‌سازی سفرهای شرق به غرب و بالعکس شهروندان خواهد شد.

وی افزود: چالش‌ها و معایب شبکه معابر شمال اصفهان، نبود دسترسی مناسب منطقه هفت و ۱۲ و حجم بالای سفرهای ورودی و خروجی از محور کاوه است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اقدامات و پروژه‌های ترافیکی انجام شده در محدوده شمالی شهر برای ترافیک این بخش مهم و اثربخش بوده است و در همین راستا اصلاح هندسی میدان شهید علیخانی موجب روان‌سازی ترافیک و کاهش ۴۰ درصدی زمان سفر در ساعات پیک شده است.

حق‌شناس تاکید کرد: اصلاح هندسی و تعریض پل شریعتی در مسیر ورودی به خیابان کاوه نیز موجب کاهش چشمگیر حوادث و سوانح ترافیکی در یکی از مهم‌ترین ورودی‌های شهر شده است.

وی برنامه‌ریزی و توجه به زیرساخت‌های ترافیکی در گسترش ساخت‌وساز در محدوده علی‌آباد کلنگان را از الزامات توسعه منطقه ۱۲ دانست و از ارزیابی دوباره فنی و مهندسی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برای بهبود تردد در محلات قدیمی این منطقه و امکان‌سنجی احداث دوربرگردان واقع در خیابان امام خمینی (ره) مقابل خیابان عاشق‌آباد خبر داد.