اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر محله دولت آباد 
اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر محله دولت آباد 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین عطایی درگفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای بهبود عبور و مرور شهری و سیما و منظر شهری با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایط نقلیه، توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه عملیات لکه‌گیری آسفالت بطور مستمر و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین عطایی درگفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای بهبود عبور و مرور شهری و سیما و منظر شهری با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایط نقلیه، توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه عملیات لکه‌گیری آسفالت بطور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های سطح شهر درحال اجرا است.

وی افزود: به منظور مناسب‌سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت است.  

وی اظهار داشت: با توجه به وسعت زیاد معابر سطح شهر و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات، ترمیم و روکش طبق اولویت بندی تا پایان فصل عمرانی انجام خواهد گرفت.

عطائی  افزود: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستور العمل‌های تعیین شده در طول سال اجرا شد.

مدیر منطقه 9 شهرداری  کرج خاطر نشان کرد: درسال گذشته اقدامات عمرانی مهمی در قالب تراش و روکش، مرمت، ترمیم و آسفالت معابر اصلی و فرعی در منطقه صورت گرفته که امید است موجب رضایت شهروندان شده باشد.

وی ادامه داد:  ارائه خدمات شایسته و مطلوب می‌تواند نقش بسزایی در فراهم آوردن مشارکت شهروندان و سرمایه گذاری‌های مطلوب ایفا کند که در این زمینه تلاش داریم با اجرای برنامه‌های کارآمد و مطلوب زمینه‌های نگرش مثبت شهروندان و رضایتمندی آنان را فراهم سازیم.

منتشر شده ددر تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳