اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۵
اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه در این خصوص گفت: اجرای بهتر و با کیفیت نگهداشت شهر با نظارت شبانه روزی عوامل نواحی هفت گانه این منطقه قابل اجرا است. مهرابی تشریح کرد: براساس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه در این خصوص گفت: اجرای بهتر و با کیفیت نگهداشت شهر با نظارت شبانه روزی عوامل نواحی هفت گانه این منطقه قابل اجرا است.

مهرابی تشریح کرد: براساس اطلاعات ثبت شده درسامانه ۱۳۷ پلاس به عنوان مرجع ورودی شهروندان و شهرداری تهران، درخواست و نیازهای شهروندان هر منطقه احصاء شده که تعداد قابل توجهی از آن مربوط به حوزه خدمات شهری این منطقه است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست گفت: نتایج سامانه نشان می‌دهد که مطالبه اصلی مردم، در حوزه خدمات رسانی در مبحث خدمات شهری مناطق است.

مهرابی تصریح کرد: اجرای طرح جارو بزرگراهی در محلات منطقه، رفت و روب معابر، شستشوی ایستگاه اتوبوس، المان های ترافیکی و شستشوی مخازن و زیرمخزنی، لایروبی انهار، شستشوی کانال روباز، اورهال مخازن زباله و رنگ آمیزی آنها در سطح نواحی هفتگانه عملیاتی شد.

وی یادآور شد: مهمترین اهداف اجرای این طرح آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات است.

انتهای پیام/