اجرای طرح ضربتی مقابله با عاملان سد معبر عمومی در منطقه ۹ 
اجرای طرح ضربتی مقابله با عاملان سد معبر عمومی در منطقه ۹ 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین عطایی با اشاره به اینکه سد معبر یکی از معضلات و مشکلات موجود در سطح شهرها می‌باشد، عنوان کرد: در این راستا حوزه خدمات شهری منطقه به منظور جلوگیری از تجمع عاملان سد معبر و دستفروشان در سطح این منطقه اقدام به جمع آوری خودروها، چرخ دستی‌ها، پرچم‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین عطایی با اشاره به اینکه سد معبر یکی از معضلات و مشکلات موجود در سطح شهرها می‌باشد، عنوان کرد: در این راستا حوزه خدمات شهری منطقه به منظور جلوگیری از تجمع عاملان سد معبر و دستفروشان در سطح این منطقه اقدام به جمع آوری خودروها، چرخ دستی‌ها، پرچم‌های بادبانی، بساط دست فروشی‌ها کرده‌اند.  

عطایی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح برخورد با متخلفان و صنوف مزاحمی بود که باعث اشغال پیاده روها و برهم زدن نظم عمومی معابر در سطح منطقه شده بودند می‌باشد.  

این مسئول گفت: طرح ضربتی جمع آوری سد معبر در سطح منطقه، جاده محمد شهر، خیابان بیمارستان کمالی، خیابان سیصد متری و… در راستای خدمت رسانی به شهروندان و اجرای دستور العمل شهرداری کرج اجرایی شده که این مهم در تمام سطح منطقه ۹ کرج نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با تاکید براینکه مشاغل مزاحم شهری به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کنند، بیان کرد: این مشاغل با ایجاد سد معبر موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم می‌آورند.

 عطایی با اشاره به صدور اخطاریه‌های مرحله اول و دوم طبق تبصره یک بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی بر ممنوعیت اشغال پیاده روها و عدم سد معبر و ایجاد مزاحمت عنوان کرد: ایجاد هرگونه سد معبر در اماکن عمومی و استفاده از آنها برای کسب درآمد و هر عنوان دیگری برابر قانون ممنوع است.

 سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج اضافه کرد: با توجه به مطلب فوق شهرداری مکلف است به منظور آزادسازی معابر و تسهیل در رفاه حال شهروندان اقدامات ویژه‌ای را در خصوص عاملان سد معبر اعمال کند.

عطایی افزود: دراین خصوص مامورین کنترل ونظارت منطقه همه روزه پاسخگوی تماس‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ هستند.  

 وی با بیان اینکه ماموران حوزه مدیریت کنترل و نظارت منطقه طی عملیات ضربتی نسبت به جمع آوری این سد معبرها اقدام کردند، خاطر نشان کرد: در این عملیات با واحدهای صنفی متخلف برخورد و تعدادی از لوازمات این صنوف نیز به انبار خدمات شهری این منطقه منتقل شد.

 این مسئول در پایان با اشاره به اینکه به تعداد دیگری از عاملان سد معبر که درسطح منطقه ۹ کرج باعث برهم زدن نظم عمومی شده بودند اخطار داده شده است و تعدای جهت انجام پلمپ به واحد کنترل نظارت معرفی شدند، افزود: در صورت عدم توجه به اخطار، طی مراحل قانونی نسبت به جمع آوری و پاکسازی عاملان سد معبر در اماکن عمومی اقدام خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۲