اجرای رویدادهای بین‌المللی در اصفهان، نشان از پویایی نصف‌جهان است
اجرای رویدادهای بین‌المللی در اصفهان، نشان از پویایی نصف‌جهان است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه یکم مهرماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس شاهد شور و اشتیاق در سطح شهر خواهیم بود، با وجود نبود آب در زاینده‌رود، اما «مهر» ماه پویایی و جنب و جوش دانش آموزان در شهر است. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه یکم مهرماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس شاهد شور و اشتیاق در سطح شهر خواهیم بود، با وجود نبود آب در زاینده‌رود، اما «مهر» ماه پویایی و جنب و جوش دانش آموزان در شهر است.

وی با بیان اینکه از حدود یک تا دو ماه گذشته، ستاد مهر کار خود را آغاز و شهر را برای استقبال از دانش آموزان آماده کرد، افزود: «اصفهانِ من، شهرِ زندگی»، در مهرماه به شدت سرزنده و پویا خواهد بود.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه پانزدهم تا بیستم مهرماه، میزبان برگزاری سی‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان هستیم، ادامه داد: کودکان و نوجوانان، حتی میان‌سالان شهر، خاطرات خوب و خوشی با این جشنواره دارند، افرادی که ۳۵ سال گذشته داور این جشنواره بودند، در حال حاضر دوره میان‌سالی خود را سپری می‌کنند.

وی افزود: پنجمین جایزه مصطفی که جایزه‌ای دوسالانه برای دانشمندان جهان اسلام و به نوبل اسلامی معروف است، امسال از ششم تا ۱۲ مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود و بر این اساس، شخصیت‌های علمی و دانشمندان مهمی به اصفهان خواهند آمد.

قاسم‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در حال برگزاری است که به‌صورت متمرکز و کانونی در گلستان شهدا و به صورت پراکنده در محلات اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: اصفهان برای نخستین‌بار دهم تا دوازدهم مهرماه، میزبان برگزاری جشنواره «فن نما» با شکل جدید خواهد بود که محل تلاقی صاحبان فن، علم، فناوری، مالکان صنعت و صنایع هستند تا بتوانند از دانشِ شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه صنایع خود بهره ببرند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: همه این رویدادها، نشان از سرزندگی و پویایی شهر و شهروندان اصفهان است، به‌صورت میانگین هر هفته مهرماه، شاهد یک رویداد بزرگ در اصفهان هستیم.

وی گفت: در هفته نخست مهرماه، شاهد برگزاری همایش «سالک الی الله» با محوریت آشنایی با افکار و اندیشه‌های آیت الله ناصری به عنوان یک سرمایه معنوی در دانشگاه اصفهان هستیم، در این راستا میزبان مهمانان زیادی از سراسر ایران و دلباختگان آن عالم خواهیم بود.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: امروز به مناسبت اول مهرماه نیز استفاده از حمل‌ونقل عمومی اعم از اتوبوس و مترو در اصفهان رایگان است.